ANASAYFA
KURUMSAL
ÜRÜNLERİMİZ
MERAK ETTİKLERİNİZ
MONTAJ RESİMLERİ
VİDEOLAR
İLETİŞİM
Prins Otogaz Sistemleri


 
Dünyanın en büyük LPG/CNG sistemleri üreticilerinden olan Prins, değişik ülkelerde Honda, Ford, Chrysler, Jeep, Toyota, Volkswagen ve Volvo'nun fabrika çıkışlı LPG ve CNG'li araçları için kit üretmektedir. Hollanda kökenli firma Türkiye'de İpragaz tarafından pazara sunulmaktadır.
 


PRINS ÜRÜNLERİ - HIZLI TANITIM

                

PRINS VSI 2 :  Standart enjeksiyonlu araçlar için üretilen cihazdır. Enjektör olarak keihin enjektör (japon malı -300 bin km garantili) kullanılmaktadır. 4-5-6-8 silindirli kitleri mevcuttur. Turbo araçlar  için turbo  seçeneğide mevcuttur. 

                                  

 

PRINS SILVERLINE : Yalnızca 4 silindirli araçlar için üretilen cihazdır. Prins marka enjektör kullanmaktadır. Fiyat olarak en hesaplı Prins ürünüdür. VSI 2 den tek farkı enjektörleridir. En çok montajı yapılan Prins ürünüdür.


                                       
 

 
PRINS VSI-DI : FSI ve bazı TSI motorlar için dizayn edilmiş Prins ürünüdür. Gaz fazında çalışmaktadır. %15 benzin %85 gaz kullanarak çalışır. 

                               


PRINS VSI 2.0-DI : FSI,TSI,THP ,Renault,Dacia,Citroen vb diğer bazı motorlar için dizayn edilmiş Prins ürünüdür. Gaz fazında çalışmaktadır. % 98 gaz kullanarak çalışır. Yeni nesil Keihin enjektör ve Bosch marka ECU ile donatılmıştır.

                            


PRINS DLM : Direk enjeksiyonlu araçlar için geliştirilen, sıvı fazda çalışan sistemdir. %100 lpg kullanarak çalışır. Çekişte artış, tasarrufta %50 ve üzeri sonuçlar verir. Maliyeti yüksektir. Geleceğin teknolojisi

                       


PRINS VALVE CARE : Subap koruma sistemidir. Subap yağlama olarakta bilinir. Lpg den dolayı subap yanmalarını büyük ölçüde ortadan kaldırır. Yukarıdaki her tür kite ve her tür araca montajı yapılabilir. Prinsle paralel çalışır.


                                  

 
 


Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri'nin LPG kitleri arasında bulunan Silverline, en düşük maliyet ile yüksek performansı birleştirme gücüne sahiptir. Sıralı otogaz dönüşüm sistemiSilverline; yeni nesil araçlara uygulanabildiği gibi, 180 beygir gücünün altında, 4 silindir turbo özelliği olmayan ve çok noktalı enjeksiyon sitemine sahip tüm araçlara uyum sağlar. 

Silverline Sistemi'nde yeni geliştirilmiş LPG enjektör sistemikullanılır. Prins enjektör sistemi ile 3 ms'de dahi lineer akış sağlanır. Böylece her koşulda benzine eş değerde LPG püskürtülür. Prins enjektör sistemi, motor gücüne göre özel olarak seçilir, uzun ömürlü kullanımı ve yüksek performansı bir araya getirir. 



Silverline LPG Sistemi’nin özellikleri :
 


• Aracın, emisyonlarla ilgili arızalarını tespit edip kaydedebilen güç aktarma yönetimine entegre edilmiş teşhis sistemi olan EOBD (European On-Board Diagnostics/Avrupa Araç Arıza Teşhis Sistemi) ile birebir ayarlanabilir özelliğe sahiptir. 

• Silverline kiti Amerika ve Kanada pazarları için gerekli olan R67-01 ve R110 ile LPG sistemleri için bir retrofit donanım iyileştirmesi yönergesi olan R115 normlarına uygun olarak geliştirilmiştir. 

• Manifoltta (emiş bağlantısına gerek olmayan, tek kademeli ve yüksek ısı transferi kabiliyetli, kesici valf ve filtre entegreli, ayarlanabilir basınç aralığı ile yaz-kış basınç ayarlaması gerektirmeyen sabit LPG debisine sahip regülatörü mevcuttur. 

• Sızdırmazlık testinden geçmiş kolay montaj imkanı sağlayan 
enjektör raili bulunmaktadır. 

• Filtreye entegre edilmiş bir gaz sıcaklık ve basınç sensörüne sahip, kompakt tasarımı ile montajı rahat bir şekilde gerçekleştirilebilecek, 10 mikron hassasiyetinde filtre kartuşu olan filtre ünitesine sahiptir. 

• Benzin takviyesine ve benzin kullanımına gerek duyulmayacak şekilde, benzine eşdeğer kaliteye ve yüksek performansa sahiptir. Bu sayede daha çok tasarruf imkanı yaratır. 

Silverline kitinin içerisinde; 
LPG regülatörü, Prins enjektör, enjektör raili, filtre ünitesi, yakıt seçici anahtar ve elektronik kontrol ünitesi bulunmaktadır. Ayrıca piyasada bulunan en gelişmiş LPG otogaz sistemi olan Prins VSI-2 sistemi (Sıralı Enjeksiyon Sistemi) ile aynı parça bileşenlerinin kullanıldığı Silverline, yüksek kalite ve performans anlayışına göre üretilmiştir. Tüm özellikleriyle Silverline Sistemleri, piyasada yüksek teknolojinin uygun maliyete elde edilebileceği en iyi otogaz sistemlerinden biridir.


Prins Silverline Sistemi'nin Bileşenleri: 



Regülatör :


  • 400 BG’lik motora kadar kullanılabilir (14gr/sn). 
  • Manifold (emiş) bağlantısına gerek yoktur.
  • Ayarlanabilir basınç aralığı 1,7-2,6 Bar’dır.
  • Sabit LPG debisi sağlar. Yaz - kış defalarca basınç ayarına ihtiyaç duyulmaz.
  • Tek kademeli, yüksek ısı transferi kabiliyetlidir. • Kesici valf ve filtre entegrelidir.
  • Motor soğutma suyu sıcaklık sensörü entegrelidir. • Kolay montaj yapılabilmesi için kompakt 


Enjektör :




  • Prins tarafından geliştirilmiştir. Eski tip Keihin enjektöre yakın özellikler taşımaktadır
  • 1,45 Ω elektriksel direnciyle dünyanın en hızlı açılan enjektörleri arasındadır.
  • 3 ms’de dahi lineer akış sağlar.
  • Motor gücüne göre özel olarak seçilir.
  • Yüksek kapasiteli, yüksek performanslı ve uzun ömürlüdür


Yakıt Seçici Anahtar :

  • Müşterinin isteğine göre LED renkleri ayarlanabilir.
  • Renkleri ayarlanan LED’lerin ışık seviyesi ortamın aydınlığına göre otomatik olarak artar veya azalır.
  • Kendine özel yazılımı otomatik güncellenir.
  • Tank seviyesi programlanabilir.


Elektronik Kontrol Ünitesi (ECU) :



  • Bosch tarafından geliştirilen ve üretilen hafif alüminyum gövdelidir.
  • Aşırı yüklenme ve kısa devreye karşı dijital olarak korunmuş yazılıma sahiptir.
  • Yazılım ile genişletilmiş ileri diagnostik ve arıza tespit programı ile donatılmıştır.
  • Uyku modunda minimum elektrik tüketimi <1mA’dır.
  • 32 bit işlem hızıyla mükemmel iletişim sağlar.

Filtre Ünitesi :


  • Kolay montaj için kompakt tasarıma sahiptir.
  • Filtre ünitesi tek ve çift çıkışlıdır.
  • Filtre kartuşu 10 mikron hassasiyetindedir.
  • Filtreye entegre edilmiş bir gaz sıcaklık ve basınç sensörü vardır.


Lpg Tankı :


  • Türkiye’de en fazla kullanılan silindirik tank aralığı 35-80 l’dir.
  • Türkiye’de en fazla kullanılan simit tank aralığı 40-60 l’dir.





Prins Silverline ile ilgili broşür için aşağıdaki linke tıklayınız 

http://www.prins.com.tr/dosyalar/Prins-Silverline_n.pdf












Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri, aracın gücüne göre farklı kit seçenekleri ile en ideal çözümü sunar. Sıralı Enjeksiyon Sistemi (Vapour Sequentel Injection) VSI 2.0-LPG kiti ise piyasada bulunan gelişmiş otogaz dönüşüm sistemlerindendir. En son teknolojiyle geliştirilmiş yazılım stratejisi sayesinde beklentilerin de üzerinde bir performans sunan VSI 2.0-LPG Sistemi, dünyanın önde gelen enjektör üreticilerinden biri olan, kalitesi ve güvenliği ile sektörün sembolleşmiş isimlerinden Japon Keihin Corporation tarafından Prins işbirliği ile geliştirilmiştir. 

VSI 2.0 - LPG Sistemi'nin özellikleri: 

• Benzinli araçlar, VSI 2.0-LPG Sistemi ile dönüştürüldüğünde performans kaybı yaşamazlar. VSI 2.0-LPG'de bulunan ve Bosch tarafından geliştirilen elektronik kontrol ünitesi, aracın kendi elektronik kontrol ünitesi (ECU) ile birebir uyumlu çalışır. Bunun sayesinde aracınızın arıza ışığı yanmaz. 

• VSI 2.0 regülatörü 400 beygir gücündeki motorlara sahip araçlarda bile sorunsuz çalışır ve sabit bir LPG debisi sağlar. Bu özellikle birlikte araca yakıt ile ilgili yaz-kış ayarı yapmaya gerek kalmaz. 

• VSI 2.0 kitinin içerisinde turbo motor özelliğine sahip araçlar için özel turbo regülatörü vardır. Bu nedenle, turbo motor özelliğine sahip araçlarda performans kaybı yaşamadan sıralı otogaz sistemi dönüşümü için VSI2 tercih edilebilir. 


• Kitte bulunan tüm parçalar; LPG uygulamaları için dizayn edilmiş, tüm teknik düzenlemelere uygun ve bir otogaz dönüşüm sisteminin sahip olması gereken tüm sertifikalara sahiptir. 

• Aracınızın bakımı 10.000 km'de yapılır. Ancak filtre 20.000 km'de bir değiştirilir. 

Lüks segmentte ve yüksek motor gücüne sahip araçlar için üretilmiş olan sıralı otogaz sistemi VSI2 kitinin içinde; 
LPG regülatörü, elektronik kontrol ünitesi, filtre ünitesiKeihin Enjektörleri ve yakıt seçici anahtar mevcuttur. Tüm bu parçalar bu kite özel olarak üretilmiş ve üst düzey performans gösteren özel parçalardır. 

VSI 2.0-LPG Sistemi'nin sahip olduğu eşsiz yazılım, emisyonların azaltılması için sistemde ince ayar yapılmasına da imkan verir.



VSI 2.0 - LPG Sistemi'nin Bileşenleri: 



Regülatör :


  • 400 BG’lik motora kadar kullanılabilir (14gr/sn). 
  • Manifold (emiş) bağlantısına gerek yoktur.
  • Ayarlanabilir basınç aralığı 1,7-2,6 Bar’dır.
  • Sabit LPG debisi sağlar. Yaz - kış defalarca basınç ayarına ihtiyaç duyulmaz.
  • Tek kademeli, yüksek ısı transferi kabiliyetlidir. • Kesici valf ve filtre entegrelidir.
  • Motor soğutma suyu sıcaklık sensörü entegrelidir. • Kolay montaj yapılabilmesi için kompakt 


Enjektör :




  • Japonya’nın lider enjektör üreticisi Keihin Corp. ve Prins iş birliği ile geliştirilmiştir.
  • 1,2 Ω elektriksel direnciyle dünyanın en hızlı açılan LPG enjektörüdür.
  • 2,5 ms’de dahi lineer akış sağlar.
  • Motor gücüne göre özel olarak seçilir.
  • Yüksek kapasiteli, yüksek performanslı ve uzun ömürlüdür.
  • 290.000.000 çevrim veya 240.000 km’yi aşkın süre çalışabilir.


Yakıt Seçici Anahtar :

  • Müşterinin isteğine göre LED renkleri ayarlanabilir.
  • Renkleri ayarlanan LED’lerin ışık seviyesi ortamın aydınlığına göre otomatik olarak artar veya azalır.
  • Kendine özel yazılımı otomatik güncellenir.
  • Tank seviyesi programlanabilir.


Elektronik Kontrol Ünitesi (ECU) :



  • Bosch tarafından geliştirilen ve üretilen hafif alüminyum gövdelidir.
  • Aşırı yüklenme ve kısa devreye karşı dijital olarak korunmuş yazılıma sahiptir.
  • Yazılım ile genişletilmiş ileri diagnostik ve arıza tespit programı ile donatılmıştır.
  • Uyku modunda minimum elektrik tüketimi <1mA’dır.
  • 32 bit işlem hızıyla mükemmel iletişim sağlar.

Filtre Ünitesi :


  • Kolay montaj için kompakt tasarıma sahiptir.
  • Filtre ünitesi tek ve çift çıkışlıdır.
  • Filtre kartuşu 10 mikron hassasiyetindedir.
  • Filtreye entegre edilmiş bir gaz sıcaklık ve basınç sensörü vardır.


Lpg Tankı :


  • Türkiye’de en fazla kullanılan silindirik tank aralığı 35-80 l’dir.
  • Türkiye’de en fazla kullanılan simit tank aralığı 40-60 l’dir.





Prins VSI 2.0 ile ilgili broşür için aşağıdaki linke tıklayınız 

http://www.prins.com.tr/dosyalar/Prins-VSI2_n.pdf














Prins'in en çok tercih edilen kitlerinden biri de yalnızca direkt enjeksiyon motorlu otomobiller için üretilen ve bu alanda sektörün 
ideal dönüşüm sistemlerinden birisi olan VSI-DI LPG Sistemi'dir. Direkt Enjeksiyonlu motorlar, yakıtın emme monifoldunu kullanmadan direkt yanma odalarına püskürtüldüğü motorlardır. TSI, FSI ve TFSI motor tiplerine en uygun olan VSI 2.0-DI LPG sistemi ile performans kaybı yaşamadan tasarruf edebilirsiniz. 

VSI 2.0-DI LPG Sistemi'nin özellikleri: 

• VSI 2.0-DI otogaz dönüşüm sistemi büyük oranda Lpg kullanarak çalışır. Üstün Kontrol ünitesi gerek gördüğü hallerde,benzin göndererek aracın enjektörlerini korur. Bu yüzden tasarruf oranı klasik sıralı sistemler kadardır. 


• VSI 2.0-DI otogaz dönüşüm sistemine sahip araçların KİT bakımı 10.000 km'de, filtre değişimi ise 20.000 km de bir yapılır.


• VSI 2.0-DI LPG Sistemi'nde benzinli sistemden çok daha ileri bir güvenlik tedbiri vardır. Özellikle sistem için de yer alan emniyet tedbirleri ile herhangi bir gaz kaçağı durumunda yakıt akışı otomatik olarak kesilmektedir. Ayrıca TSE standartlarına uygun olarak kullanılan LPG Tankları ile sorun yaşamadan güvenle aracınızda otogaz kullanırsınız. 

• VSI 2.0-DI kit sisteminin ekipmanları, gelişen otomotiv teknolojisine uyumlu olan lider markalar tarafından üretilmiştir. Alman Bosch, Hollandalı Philips, Japon Keihin ise bunlardan bir kaçıdır. Bu sayede aracınızda herhangi bir arıza uyarısı ile karşılaşmadan güvenle seyahat edebilirsiniz. 

• VSI-2.0-DI'da da Direct Liquimax Sistemi'nde olduğu gibi koruyucu sıvı dozlayan sistem de dahil olmak üzere ekstra ekipmana ihtiyaç duymaz ve tasarruf sağlar. 

Her araç için özel olarak üretilen VSI 2.0-DI, ilgili motorlarda test edilip onaylandıktan sonra piyasaya sürülmüştür. Eğer siz de direkt enjeksiyon sistemine sahip aracınız için özel olarak üretilmiş bir VSI-DI LPG Sistemi'nin var olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız, motor numaranızla bizi arayabilirsiniz


 




VSI 2.0-DI LPG Sistemi'nin Bileşenleri: 



Regülatör :


  • 400 BG’lik motora kadar kullanılabilir (14gr/sn). 
  • Manifold (emiş) bağlantısına gerek yoktur.
  • Ayarlanabilir basınç aralığı 1,7-2,6 Bar’dır.
  • Sabit LPG debisi sağlar. Yaz - kış defalarca basınç ayarına ihtiyaç duyulmaz.
  • Tek kademeli, yüksek ısı transferi kabiliyetlidir. • Kesici valf ve filtre entegrelidir.
  • Motor soğutma suyu sıcaklık sensörü entegrelidir. • Kolay montaj yapılabilmesi için kompakt 


Enjektör :




  • Japonya’nın lider enjektör üreticisi Keihin Corp. ve Prins iş birliği ile geliştirilmiştir.
  • 1,2 Ω elektriksel direnciyle dünyanın en hızlı açılan LPG enjektörüdür.
  • 2,5 ms’de dahi lineer akış sağlar.
  • Motor gücüne göre özel olarak seçilir.
  • Yüksek kapasiteli, yüksek performanslı ve uzun ömürlüdür.
  • 290.000.000 çevrim veya 240.000 km’yi aşkın süre çalışabilir.


Yakıt Seçici Anahtar :

  • Müşterinin isteğine göre LED renkleri ayarlanabilir.
  • Renkleri ayarlanan LED’lerin ışık seviyesi ortamın aydınlığına göre otomatik olarak artar veya azalır.
  • Kendine özel yazılımı otomatik güncellenir.
  • Tank seviyesi programlanabilir.


Elektronik Kontrol Ünitesi (ECU) :



  • Bosch tarafından geliştirilen ve üretilen hafif alüminyum gövdelidir.
  • Aşırı yüklenme ve kısa devreye karşı dijital olarak korunmuş yazılıma sahiptir.
  • Yazılım ile genişletilmiş ileri diagnostik ve arıza tespit programı ile donatılmıştır.
  • Uyku modunda minimum elektrik tüketimi <1mA’dır.
  • 32 bit işlem hızıyla mükemmel iletişim sağlar.

Filtre Ünitesi :


  • Kolay montaj için kompakt tasarıma sahiptir.
  • Filtre ünitesi tek ve çift çıkışlıdır.
  • Filtre kartuşu 10 mikron hassasiyetindedir.
  • Filtreye entegre edilmiş bir gaz sıcaklık ve basınç sensörü vardır.


Lpg Tankı :


  • Türkiye’de en fazla kullanılan silindirik tank aralığı 35-80 l’dir.
  • Türkiye’de en fazla kullanılan simit tank aralığı 40-60 l’dir.








Prins'in en çok tercih edilen kitlerinden biri de yalnızca direkt enjeksiyon motorlu otomobiller için üretilen ve bu alanda sektörün ideal dönüşüm sistemlerinden birisi olan VSI-DI LPG Sistemi'dir. Direkt Enjeksiyonlu motorlar, yakıtın emme monifoldunu kullanmadan direkt yanma odalarına püskürtüldüğü motorlardır. TSI, FSL ve TFSI motor tiplerine en uygun olan VSI-DI LPG sistemi ile performans kaybı yaşamadan tasarruf edebilirsiniz. 

VSI-DI LPG Sistemi'nin özellikleri:

• VSI-DI otogaz dönüşüm sistemine sahip araçların KİT bakımı 10.000 km'de, filtre değişimi ise 20.000 km de bir yapılır.

• VSI-DI LPG Sistemi'nde benzinli sistemden çok daha ileri bir güvenlik tedbiri vardır. Özellikle sistem için de yer alan emniyet tedbirleri ile herhangi bir gaz kaçağı durumunda yakıt akışı otomatik olarak kesilmektedir. Ayrıca TSE standartlarına uygun olarak kullanılan LPG Tankları ile sorun yaşamadan güvenle aracınızda otogaz kullanırsınız. 

• VSI – DI kit sisteminin ekipmanları, gelişen otomotiv teknolojisine uyumlu olan lider markalar tarafından üretilmiştir. Alman Bosch, Hollandalı Philips, Japon Keihin ise bunlardan bir kaçıdır. Bu sayede aracınızda herhangi bir arıza uyarısı ile karşılaşmadan güvenle seyahat edebilirsiniz. 

• VSI-DI'da da Direct Liquimax Sistemi'nde olduğu gibi koruyucu sıvı dozlayan sistem de dahil olmak üzere ekstra ekipmana ihtiyaç duymaz ve tasarruf sağlar. 

Her araç için özel olarak üretilen VSI-DI, ilgili motorlarda test edilip onaylandıktan sonra piyasaya sürülmüştür. Eğer siz de direkt enjeksiyon sistemine sahip aracınız için özel olarak üretilmiş bir VSI-DI LPG Sistemi'nin var olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız, motor numaranızla bizi arayabilirsiniz




 




ValveCare, yalnızca Prins sistemleri için geliştirilen özgün bir katkı dozlama sistemidir. Özel formüllü katkının motora doğru dozda verilmesini sağlayan ValveCare, supabın ve supap yataklarının zamanından önce aşınmasını önler. Sistem, LPG ve CNG gibi alternatif yakıtlarla çalışabilen her tür içten yanmalı motor için uygundur.
 
Neden ValveCare?
 
Bazı motorlarda supap ve supap yatakları LPG ile çalışırken yıpranmaya karşı daha duyarlıdır. ValveCare dozlama sistemi sayesinde LPG ile birlikte ihtiyaç duyulan katkı, basınç altında motora enjekte edilir. Böylece supaplar ve supap yataklarında aşınmanın önemli ölçüde önlenmesi sağlanır.
 
ValveCare nasıl çalışır?
 
ValveCare dozlama sistemi, bir dozaj pompası ve bir dozlama ünitesinden oluşur. Motor LPG’ye geçer geçmez dozlama pompası çalışır ve ValveCare katkısı basınç altında dozlama ünitesine akmaya başlar. ValveCare dozlama ünitesi, ValveCare katkısının tüm silindirlere (10 silindire kadar) %100 eşit düzeyde yayılmasını sağlar.
 
ValveCare şişesi boşaldığında; araçtaki Prins sistemiyle iletişim kuran ValveCare, gösterge panelindeki Prins anahtarı aracılığıyla sürücüyü sesli olarak uyarır. Şişe boşalmışsa sistem, motorun en iyi şekilde korunmasını sağlamak amacıyla 60 dakika sonra otomatik olarak benzine geçer. Bu durumda, sürücü boş şişeyi kendisi değiştirebilir veya yetkili Prins bayisine gidebilir.
 
Katkı dozu, motor yüküne ve anlık yakıt tüketimine göre belirlenir. Dolayısıyla, turbo şarjlı motorlar da dahil olmak üzere, uygun miktarda enjekte edilen katkıyla, motorun daima korunması sağlanır. Üstelik her zaman için doğru miktarda katkı enjekte edildiğinden, katkı maddesi tüketimi oldukça ekonomik düzeydedir.
 
Montaj
 
ValveCare dozlama sistemi, Prins sistemi bulunan herhangi bir araca yetkili Prins bayilerinde kurulabilir. Katkı dozu motor yüküne ve anlık yakıt tüketimine göre belirlendiği ve her silindire %100 eşit dağıtıldığı için ValveCare benzersizdir.
 
Avantajları
 
• Prins sistemi bulunan tüm motorlarla uyumludur                                                                                                       
• Gerçek LPG tüketimine oranla doğru dozda ValveCare katkı enjeksiyonu sağlar.
• Tüketim oranları ekonomiktir.
• Supap ve supap yataklarının aşınmasını önler.
• Tam otomatik çalışır.
• Turbo şarjlı motorlara uygundur.
• Ağır yükler altında dahi optimal performans gösterir.
• Benzersiz dozlama ünitesi sayesinde, ValveCare katkısı tüm silindirlere eşit dağılır.
• ValveCare katkısı tükendiğinde sürücü, Prins sistemi tarafından sesli olarak uyarılır.


Broşür İçin Tıklayınız
http://www.prins.com.tr/dosyalar/ValveCare.pdf






 


 

 

Prins Direct LiquiMax 2.0 Otogaz Dönüşüm Sistemi 

 

 

Prins'in direk enjeksiyonlu araçlar için özel olarak ürettiği ve dünyada bir ilk yaratan otogaz dönüşüm sistemi Direct LiquiMax(DLM), artık Türkiye'de. DLM LPG sisteminin en büyük özelliği, yalnızca direkt enjeksiyonlu araçlar için üretilmiş olması değil aynı zamanda en son teknolojiye sahip olmasıdır. Her araç için özel olarak üretilen DLM, bu araçların motorlarında test edilerek satışa sunuldu. 

 

 

 

Direct LiquMax Sistemi'nin özellikleri:


Prins DLM Sistemi, aracınızın orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojiye sahiptir. Motorda yer alan mevcut elektronik bileşenlerden maksimum derecede faydalanır. Bu sayede benzin ile LPG arasında sürüş farkını hissedilmez. Benzinli araç performansı ile LPG'li araç performansı birbirine eşdeğer seviyede olur.

• DLM ile araç ilk çalışmadan itibaren LPG tüketir. Bu nedenle aracı çalıştırmak için dahi benzine ihtiyaç duyulmaz. Bu özellik %100 LPG tüketerek daha çok tasarruf yapılmasını sağlar.

• DLM kitinin içinde bulunan parçalar dışında herhangi bir ekstra ekipmana ihtiyaç yoktu. Buna, otogaz sistemi yağlama malzemesi olarak bilinen koruyucu sıvı dozlayan sistem de dahildir.

 

 

 

 

DLM kitinin bulunduğu direkt enjeksiyonlu araçlarda, sıvı LPG'nin yüksek basınç altında silindirin içine enjekte edilmesi için modifiye edilmiş bir yüksek basınç pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörleri kullanılır. Bu durum sayesinde otomobil için hayati önem taşıyan emme manifoldu da delinmemiş olur.

• Normal şartlar altında sıralı sistemlerde 10.000 km'de bir yapılan bakım, DLM LPG kitinin takılı olduğu araçlarda 25.000 km'de bir yapılır.

 

Direkt enjeksiyon motor sistemine sahip araçlar için üretilmiş olan Direct LiquMax kitinin içerisinde; yakıt modülü, pompa işlemcisi, yakıt besleme ünitesi, yakıt geri dönüşüm ünitesi, boost pump ve sistemin beyni olan AFC-2, yakıt anahtarı veLPG yakıt tankı bulunmaktadır. Bu sistemin VSI-DI sisteminden farkı %100 LPG kullanımına olanak tanıması ve LPG'yi sıvı olarak püskürterek daha fazla tasarruf ve daha yüksek performans elde edilebilmesidir.






En Çok Prins DLM Montajı Yaptığımız araçlar :

  • Hyundai IX35 - Kia Sportage -İ30
  • Ford Kuga - Ford Focus Ecoboost
  • Volkswagen-Audi-Seat-Skoda grubu araçlardan bazıları
  • Volvo 2.0T vb Direk enjeksiyonlu motorları
  • Mercedes CGI ( yakında)





Prins DLM Broşür İçin Tıklayınız
http://www.prins.com.tr/dosyalar/Prins_DLM.pdf







 

 

 


Alınteri Bulvarı , 1150 sk ,Gül 86 Sitesi, No:1/22 Ostim/ANKARA
0 312 354 75 02
info@turkuazotogaz.com.tr
Turkuaz Galeri
Montaj Resimleri
Videolar
Copyright © 2015.Turkuaz Otogaz | Powered By. Mga Bilişim